Friday, April 3, 2020

Rujukan




Eng, J. A. J. (2011). Pengurusan Disiplin Murid: Edisi Kedua. PTS Publications & Distributors Sdn Bhd.

Salleh, N. S. M., Hamdan, A., Abdullah, N., & Abd Arif, H. (2019). Action Research for the Computer Graphics Studio Course Based on Activity Theory and Semiotic Theory. International Journal Of Technical Vocational And Engineering Technology (IJTVET)1(1), 46-53.

Mohammad, H. S., Awang, D. M., Aziz, P., & Zahara, M. D. D. (2014). Aplikasi kepelbagaian unsur pedagogi dalam memupuk kesediaan belajar sejarah dari  perspektif pelajar (Doctoral dissertation, UKM).

Ooi, P. I. (2001). Sistem Maklumat Pelajar/Ooi Phaik Im (Doctoral dissertation, University of  Malaya).

Said, M. N. H. M., & Suhaimin, I. M. Pembangunan Sistem Pengurusan Maklumat Pelajar.

Yahaya, A. B., & Hamsari, N. A. B. (2010). Teori-teori motivasi.

Noordin, T. A. (2007). Membina pelajar cemerlang: evolusi pembelajaran sepanjang hayat. Penerbit UTM.

YUNOS, N. (2008). Peranan guru dalam memupuk kreativiti pelajar. Jurnal Pengajian Umum Bil9, 57.

Emma Subpei Shafie. (2014). Kesediaan Belajar (Maksud, Jenis2, Faktor2 Mempengaruhi, Implikasi terhadap PnP).

Ermie Dharlya Che Daud, Aslina Saad. (2013). Sistem Maklumat Pengurusan dalam talian di sekolah dalam konteks Malaysia. Seminar Kebangsan ICT Dalam Pendidikan 2013

No comments:

Post a Comment