Eng, J. A. J. (2011). Pengurusan
Disiplin Murid: Edisi Kedua. PTS Publications & Distributors
Sdn Bhd.
Salleh, N. S. M., Hamdan, A.,
Abdullah, N., & Abd Arif, H. (2019). Action Research for the Computer
Graphics Studio Course Based on Activity Theory and Semiotic Theory. International Journal Of
Technical Vocational And Engineering Technology (IJTVET), 1(1),
46-53.
Mohammad, H. S., Awang, D. M., Aziz,
P., & Zahara, M. D. D. (2014). Aplikasi kepelbagaian
unsur pedagogi dalam memupuk kesediaan belajar sejarah dari perspektif pelajar (Doctoral dissertation, UKM).
Ooi, P. I. (2001). Sistem
Maklumat Pelajar/Ooi Phaik Im (Doctoral dissertation, University of Malaya).
Said, M. N. H. M., & Suhaimin,
I. M. Pembangunan Sistem Pengurusan Maklumat Pelajar.
Yahaya, A. B., & Hamsari, N. A.
B. (2010). Teori-teori motivasi.
Noordin, T. A. (2007). Membina
pelajar cemerlang: evolusi pembelajaran sepanjang hayat. Penerbit
UTM.
YUNOS, N. (2008). Peranan guru dalam
memupuk kreativiti pelajar. Jurnal Pengajian Umum Bil, 9,
57.
Emma Subpei
Shafie. (2014). Kesediaan Belajar (Maksud, Jenis2, Faktor2
Mempengaruhi, Implikasi terhadap PnP).
Ermie Dharlya Che Daud, Aslina Saad. (2013). Sistem
Maklumat Pengurusan dalam talian di sekolah dalam konteks Malaysia. Seminar
Kebangsan ICT Dalam Pendidikan 2013
No comments:
Post a Comment